wtorek, 31 lipca 2012

Prolog i bohaterowie.


Prolog.

    Był już wieczór ostatniego dnia wakacji. Melody i Dorian,dwójka jedenastolatków nie zważała na to,że po powrocie do domu mogą zostać ukarani. Ich rodzice przeszło już godzinę temu prosili,aby opuścili podwórko i wrócili do domu,ale oni jeszcze korzystali z kończącego się dnia. Rudowłosa dziewczynka o dużych zielonych oczach i chłopczyk,brunet o oczach szarych bujali się na huśtawkach na osiedlowym placu zabaw. Wiał lekki wietrzyk,a słońce już prawie zaszło,oprócz nich w najbliższej okolicy nie było widać żywej duszy.
    - Fajne były te wakacje,co nie Dori? - zapytała w pewnym momencie Melody
    - Pewnie,że tak,ale za rok chciałbym pojechać gdzieś zagranice
    - Gdzie na przykład?
    - Jeszcze nie wiem,ale mogę się założyć,że taka podróż na pewno by mi się spodobała.
    - Ja to bym mogła odbyć podróż dookoła świata,bo nie mogłabym się zdecydować jakie państwo wybrać – oboje dobrze znali książkę Juliusza Verne „ W 80 dni dookoła świata”. Uwielbiali jak,któryś z rodziców czytał ją im na dobranoc
    - Mam pomysł – dziewczynka spojrzała wyczekująco na swojego przyjaciela – Wybierzmy się kiedyś w taką wyprawę. Sami, bez rodziców
    - To wspaniały pomysł! - zaczęli wspólnie omawiać co zrobią,aby ich plan wcielić w życie. Obiecali sobie,że będą oszczędzać aż do czasu,gdy wyjadą na wspólne wakacje.

Oboje nie mogli uwierzyć,że ich wielkie wspólne marzenie już po czterech latach jest już bliskie spełnienia. Mianowicie już jutro rano wylatują z rodzinnego Londynu do Grecji,aby rozpocząć realizacje jednego ze swoich marzeń. Uśmiechnięci i pełni optymizmu wrócili do pakowania ostatnich rzeczy do walizek.


Bohaterowie.

Dorian "Dori" Morris,15 lat
Brunet o szarych oczach.



Melody "Mel" Carter,15 lat 
Rudowłosa o zielonych oczach.


________________________________________________________________________


Anita i Karolina,które pewnej lipcowej nocy wpadły na pomysł pisania opowiadania.Dodam,że było to na początku lipca,a w garść wzięłyśmy się dopiero teraz,ponieważ Karolina doznała olśnienia po dwunastej w nocy i wyprodukowała prolog,a Anita doznała olśnienia dnia następnego,ale o tym potem,bo wynik wspaniałego pomysłu Anity będzie widać w jednym z dużo dalszych rozdziałów.Dłużej nie zanudzamy,prosimy o wiele opinii dotyczących prologu,bohaterów. Polecajcie znajomym jak się podobało,klikajcie "Tak" w ankiecie "Czytasz?",bo chcemy wiedzieć ile was jest i czekajcie na rozdział numer jeden ;D



26 komentarzy:

  1. Zapowiada się całkiem interesująco,choć widać,że dopiero zaczynacie,ponieważ prolog nie jest zbyt dobry (stylistycznie).Musicie jeszcze sporo poćwiczyć pisanie.
    Pozdrawiam,
    http://nie-dam-ci-odejsc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Błędów się czepiać nie będę^^ Sama mam problemy z tą przeklętą interpunkcją=.=
    Co do prologu, hmm, krótki, ale pomysł przedstawiony mi się podoba^^ Podróż dookoła świata, samej mi się coś takiego marzy^^
    Pozdrawiam.
    http://w-poszukiwaniu-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się rozpoczyna. ;) Czekam na kolejny rozdział. ;P Mogłabyś powiadamiać mnie o nowych rozdziałach na blogu
    o-zmierzchu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się : )
    Jeśli możecie, powiadomcie mnie o pierwszym rozdziale na moim blogu:
    lost-in-the-warm-wind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to odpowiadam na wasz SPAM :D Karolina napisała świetny prolog, a Anita na pewno popiszę się czymś równie dobrym w pierwszym rozdziale :) Podobają mi się pomysły na opowiadania pisane przez dwie osoby :D
    Mrrr, jaki Dorian jest ładny xd :D
    No to cóż, dodaję Was do linków i z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział :D
    P.S. Zaspamowałyście, a mojego to już nie łaska przeczytać :D xd
    Żartuję, ale było by miło, gdy byście jednak zajrzały :D
    Życzę weny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomnę jeszcze link:
    http://titanic-by-melodia.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie. Czekam na pierwszy rozdział : )

    Nie przeszkadza mi Wasz spam, ale dla równowagi przeczytajcie też moje opowiadanie i wyraźcie opinię! ^^
    les-girls-etc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdadzam się z Melodią i Carly Brandley, ani jednego słowa na temat mojego opowiadania, więc zapraszam ponownie na mojego bloga i może jakiś komentarz na jego temat. Co do waszego opowiadania, to sądzę, że oni są jednak trochę za młodzi na samodzielną podróż, może zmieńcie im wiek na jakieś 17 lat? Taka luźna sugestia, ale zapowiada się nieźle (mam nadzieję, że oni nie będą na koniec razem, bo to byłoby zbyt przewidywalne).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze likn kiedymiloscstajesienienawiscia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale popieram Melodię, Carly i A. - tylko ,,spam - kopiuj, wklej", nie czytacie żadnych opowiadań, nawet nie odpisujecie na komentarze, pozostawione na waszym blogu. Bardzo mi przykro, ale będę musiała usunąć was z linek, za względu na to, że nie trzymam tam osób, które odwiedziły mój blog raz, może dwa.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Zapowiada się ciekawie ;)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super , podoba mi się :] czekam na kolejny rozdział :]

    OdpowiedzUsuń
  14. ten blog jest po prostu ciekawy.
    Już wiem, ze ten chłopak mi się spodoba
    może przez to, że takie boskie zdjęcie dodałaś.
    dodaje cię do linków i pozdrawiam ^^
    ***
    http://told-him-to-go.blogspot.com/
    chcesz się dowiedzieć co stało się Nicole?
    A może jak zniósł to wszystko jej chłopak William?
    Będą razem?
    Czy raczej nie?
    tego dowiecie się czytając mojego bloga
    zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiada się naprawdę z*jebiście! Czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. prolog krótki ale pomysłowy .
    są błędy ale nikt nie jest idealny . a w dodatku zaczynacie więc wybaczam :D .
    o ile pierwszy rozdział będzie taki jak ( albo i lepszy) prolog to chętnie przeczytam .

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Prologi bywały lepsze. Ale i tak zamierzam przeczytać dalsze rozdziały :D

    http://niewidzialnym-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. http://told-him-to-go.blogspot.com/ u mnie pojawił się nowy rozdział. zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie się zapowiada ! ;-)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili, jeśli blog się spodoba było by mi miło gdybyś zaobserwowała . ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny początek ;)

    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super;) Genialnie się zapowiada:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Nie mogę się doczekać dalszych rozdziałów :) A tak poza tym to zapraszam Cię na mojego bloga - http://she-burna-like-the-sun.bloog.pl/ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na początku myślałam, że to będzie o tych małych dzieciach.. Chciałam przestać czytać, ale się wciągnęłam <3! Super :) Nie obrażajcie się, ale mi się wygląd dziewczyny nie podoba (tzn jest śliczna ale chyba nie pasuje) Ale każdy ma swoje zdanie, a i tak wszystko zależy od was! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba ;D
    i zapraszam na moje blogi ;)
    http://pamietnikemmy.blogspot.com/
    http://justtakemysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest świetny, zapowiada się ciekawie zapraszam do mnie http://dejaxvux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń